4 maja 2012

My Scene wśród tulipanów

Witajcie! Dzisiejszy post może nie będzie się zbytnio opisów lalek tyczył, ale będzie w końcu lalkowo! :) Pragnę Wam przedstawić zdjęcia robione w walentynki, przy bukiecie tulipanów. Myślę, że panny prezentują się nieźle w tej scenerii, lecz zdjęcia mają trochę do życzenia (nie wyszły zbyt dobre, chyba miałam złe oświetlenie).
W tej sesji wzięły udział lalki my scene z serii Ultra Glam (Delancey) i Floral Fiesta (Chelsea). 
Zapraszam do oględzin.
Dziękuję za uwagę ;)
Paaa :)

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że znowu piszesz :) Śliczne zdjęcia - poczułam się, jakby dzisiaj były Walentynki, a tu już prawie lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przez takie tulipany czuję wiosnę! A lalki fajnie koło nich się prezentują :)
    Dobrze, że znowu piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My scene są boskie .... podobają mi się ich makijaże ... odkąd kuzynka mi pokazała na żywo te lalki , polubiłem je :DDD pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from portugal!
    Love your photos!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są przepiękne! takie wiosenne :) oczywiście lalki też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your bratz. keep in touch

    OdpowiedzUsuń